Here we go again..

Hej sockertoppar! Eller ja, "sockertoppar". Min tredje och sista blogg. Skiter det här sig så ja.. Då gör det väl det.

Jag är jag, fyller 21 i år och bor i Stockholm.
Jag är själva "benämningen" för 'The Sweetest Bitch You'll Ever Meet'.

Jag, som många andra, har en bra och en riktigt dålig sida, antingen älskar du mig eller hatar du mig. Inget där emellan!! Och min dåliga sida är inget som man vill stöta på. Tro mig! Annars är jag världens underbaraste. Om du är detsamma mot mig dvs. Förvänta dig ingen form av kärlek och uppskattning av mig om du vet att du inte har gjort något för att förtjäna det. Du slösar bara bort din ynkliga och min dyrbara tid. Jag är varken bitch, kickersbrud eller onödigt/överdrivet kaxig utan anledning. Jag är så som du behandlar mig. Behandlar du mig bra, så gör jag detsamma mot dig. Behandlar du mig som skit, så kommer du få ångra det. Förövrigt är jag tjejen som alla vänder huvudet till och kollar på när jag kommer in i ett rum. Boys love me and girls don't och jag är långt ifrån blyg ska ni veta! Och, jag älskar Leonardo DiCaprio. Har gjort det i 14 år..

Bortsett från det, så är jag en riktigt skojare. En utåtriktad, rebellisk, excentrisk, sexuell, passionerad, vågad, kärleksfull, ärlig (för ärlig), extremt vänlig och temperamentsfull varelse.

Mina tre allra cravings är mat, musik och sex. Ja, sex. Jag skäms inte för att säga det, what what? Så min blogg kommer handla mer om det och inte så mycket om mig. Lite bilder får ni också om ni är snälla djur.

Uppfattat?


Följ min blogg om du är redo för en rollercoaster-ride to hell.


höst 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0