captain saveahoe

Tamejfan vad längesen det var jag skrev sist. Har varit dålig med det som man uppenbarligen ser men vad fan, har inte haft något att skriva om så jag sket i det.

Det största som hänt i mitt liv nu är att jag börjat jobba. Mmm det ni! Som sanerare. Askul! Inget yrke jag tidigare tänkt på att prova på men fan i helvete vad jag är glad över att ha fått den chansen. Evigt tacksam!

Sommaren har varit toppen, har varit en sann jävla pimp. Boys till höger och vänster, damn. Haha, det var kul! Men nu har hösten knackat på och gått vidare och snart är vintern här samt min birthday. Hur gammal blir jag? Jo det ska jag säga, 7•3. Det ni!

Sååååaaatteeeehh.. Det var allt från mig!
G-g-g-g-g-g-g-gunit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0